вторник, 22 декабря 2015 г.

Мирилки

Мирилка летіла,
На плече сіла,
Сказала тихенько:
- Миріться швиденько!
***
Ти - не ворог, я - не ворог.
Нам сваритись просто сором.

Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились.
***
Ти не плач, не плач, не плач
І скоріш мені пробач,
І на мене ти не сердься,
Бо у тебе добре серце.                    
Будемо завжди дружити
І ніколи не сваритись!
***
Дай скоріш мізинчик свій,
Зачепи його за мій.
Мізин-мізин-мізинець -
Помирив нас, молодець!
***
Подивися просто в очі;
Я сваритися не хочу.
Я образить не хотів,
Ненароком зачепив.
Просто в очі подивись
І зі мною подружись.
***
Озирнися навкруги:
Дружать в річки береги,
Вітерець голубить квіти,
Бавляться довкола діти.
Годі сердитись!
Покладемо сварці край.
Бачиш - іграшки сумують,
Навіть фарби не малюють...
Помиримося швиденько,
Буде знову веселенько.


Мирися, мирися
І більше не сварися.
А будеш обзиватися,
Я буду кусатися.
А для чого це робити?
Тож давай будем дружити! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий